Kaikki matkastasi ennen matkaa ja matkan aikana.
Matkat lomalennoilla
Täältä löydät vastauksia sovelluksesta useimmin kysyttyihin kysymyksiin
Miksi varaukseni ei näy sovelluksessa?
Jos olet matkan päävaraaja tarkista seuraavat:
Jos et ole kirjautunut sisään samalla sähköpostiosoitteella kuin varauksellasi on voit klikata unohtunut salasana täältä ja saat uuden sähköpostin, jonka linkin kautta pääset valitsemaan salasanan ja kirjautumaan.
Miksi varaukseni ei näy vaikka olen matkan varaaja ja olen sisäänkirjautunut sovelluksessa?
Jos olet sisäänkirjautuneena sovelluksessa, mutta varauksesi ei näy, tarkista seuraavat:
Jos sivu ei lataannu vaikka olet sisäänkirjautuneena saattaa syynä olla internetyhteytesi. Suosittelemme kokeilemaan uudestaan kun yhteys on parempi.
Jos matkavarauksesi ei näy vaikka olet sisäänkirjautuneena, kirjaudu ulos ja sisään uudelleen.
Voit myös kokeilla sovelluksen poistamista mobiililaitteeltasi ja ladata sen uudestaan, sillä joissain tapauksissa pelkkä uuden version päivittäminen ei korjaa kaikkia ongelmia.
Mikäli sisäänkirjautuminen tai matkavarauksen lisääminen sovellukseen ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 12371.
En varannut matkaa itse, miksi en näe varausta sovelluksessa?
Jos et ole matkan varaaja, tee seuraavasti:
Minulla ei ole Omia sivuja enkä ole rekisteröinyt käyttäjäprofiiliani, miten saan matkavarauksen näkymään sovelluksessa?
Jos et ole rekisteröitynyt Tjäreborgin sivuilla, tulee sinun luoda käyttäjäprofiili ja saat Omat sivut käyttöösi. Pyydä ensin matkan päävaraajaa lähettämään sinulle kutsu. Se onnistuu sovelluksen "varaus ja maksu" -osiosta löytyvän "Kutsu muita matkustajia" -linkin kautta. Päävaraaja lisää sähköpostiosoitteesi ja saat kutsun ja ohjeet sisäänkirjautumiseen sähköpostiisi.
Huomaa, että kutsun voi lähettää vain ennen matkalle lähtöä. Matkalla tätä ei voi enää tehdä.