Logo kohteelle Tjareborg
Nainen laittaa puhelimen, jossa Tjäreborgin sovellus auki, kassiinsa.

Tjäreborgin sovellus

TJÄREBORG IPHONELLE JA ANDROIDILLE

Kaikki matkastasi ennen matkaa ja matkan aikana.

Tjäreborgin sovellus

Ennen matkaa

  • Inspiroidu seuraavaan matkaasi
  • Lisätietoa hotellista ja matkakohteestasi
  • Ajankohtaiset edut ja tarjoukset
  • Varaa matka
  • Varaa lisäpalveluja ja päivitä matkavarauksesi
  • Tilaa taxfree-tuotteita
  • Tee lähtöselvitys
  • Liput tallessa sovelluksessa
Tjäreborgin sovellus

Matkalla

Matkat lomalennoilla

  • Tietoa palvelusta kohteessa ja oppaan tapaamisajat
  • Tietoa retkistä
  • Tilaa taxfree-tuotteita paluulennolle
  • Tietoa kotimatkan lentokenttäkuljetuksesta
Tjäreborgin sovellus

Matkan jälkeen

  • Palaa matkasi tietoihin
  • Inspiraatiota seuraavaan lomaan
  • Yhteystiedot Tjäreborgille
  • Varaa uusi matka

Usein kysyttyjä kysymyksiä sovelluksesta

Täältä löydät vastauksia sovelluksesta useimmin kysyttyihin kysymyksiin

Miksi varaukseni ei näy sovelluksessa?

Jos olet matkan päävaraaja tarkista seuraavat:

  • Käytössäsi on sovelluksen uusin versio.
  • Olet kirjautunut sovellukseen samalla sähköpostiosoitteella kuin matkavaraukselle annoit.

Jos et ole kirjautunut sisään samalla sähköpostiosoitteella kuin varauksellasi on voit klikata unohtunut salasana täältä ja saat uuden sähköpostin, jonka linkin kautta pääset valitsemaan salasanan ja kirjautumaan.

Miksi varaukseni ei näy vaikka olen matkan varaaja ja olen sisäänkirjautunut sovelluksessa?

Jos olet sisäänkirjautuneena sovelluksessa, mutta varauksesi ei näy, tarkista seuraavat:

  • Olethan sisäänkirjautunut samalla sähköpostiosoitteella joka on matkavarauksellasi? Jos et niin kirjaudu sisään sillä sähköpostiosoitteella joka on varauksellasi.
  • Jos olet sisäänkirjautuneena samalla sähköpostiosoitteella kuin se joka on matkavarauksellasi voit lisätä varauksen Omilla sivuilla kohdasta "Linkitä varaukseni"

Jos sivu ei lataannu vaikka olet sisäänkirjautuneena saattaa syynä olla internetyhteytesi. Suosittelemme kokeilemaan uudestaan kun yhteys on parempi.

Jos matkavarauksesi ei näy vaikka olet sisäänkirjautuneena, kirjaudu ulos ja sisään uudelleen.

Voit myös kokeilla sovelluksen poistamista mobiililaitteeltasi ja ladata sen uudestaan, sillä joissain tapauksissa pelkkä uuden version päivittäminen ei korjaa kaikkia ongelmia.

Mikäli sisäänkirjautuminen tai matkavarauksen lisääminen sovellukseen ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 12371.

En varannut matkaa itse, miksi en näe varausta sovelluksessa?

Jos et ole matkan varaaja, tee seuraavasti:

  • Pyydä matkan päävaraajaa lähettämään sinulle kutsu. Se onnistuu sovelluksen "varaus ja maksu" -osiosta löytyvän "Kutsu muita matkustajia" -linkin kautta. Päävaraaja lisää sähköpostiosoitteesi ja saat kutsun ja ohjeet sisäänkirjautumiseen sähköpostiisi.

Minulla ei ole Omia sivuja enkä ole rekisteröinyt käyttäjäprofiiliani, miten saan matkavarauksen näkymään sovelluksessa?

Jos et ole rekisteröitynyt Tjäreborgin sivuilla, tulee sinun luoda käyttäjäprofiili ja saat Omat sivut käyttöösi. Pyydä ensin matkan päävaraajaa lähettämään sinulle kutsu. Se onnistuu sovelluksen "varaus ja maksu" -osiosta löytyvän "Kutsu muita matkustajia" -linkin kautta. Päävaraaja lisää sähköpostiosoitteesi ja saat kutsun ja ohjeet sisäänkirjautumiseen sähköpostiisi.

Huomaa, että kutsun voi lähettää vain ennen matkalle lähtöä. Matkalla tätä ei voi enää tehdä.