Sosiaalisen median kanavat
Versio julkaistu tjareborg.fi-sivulla 13.9.2024
Tjäreborg käyttää sosiaalisen median kanavia useisiin tarkoituksiin, mutta ensisijaisesti tarkoituksemme on brändin rakentaminen ja seuraajiemme sitouttaminen. Olemalla aktiivisesti läsnä sosiaalisessa mediassa pystymme viestimään suoraan ja kiinnostusta herättävällä tavalla. Teemme interaktiivisia julkaisuja, jotka sisältävät hyödyllistä tietoa, jakamalla inspiroivia kuvia/videoita ja lomainspiraatiota. Sosiaalinen media on meille alusta, jossa voimme koota yhteen kaikki matkustamisesta innostuneet ja kiinnostuneet, jotka jakavat intohimomme tutkia maailmaa. Haluamme rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita niin nykyisten kuin potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Ymmärtääksemme asiakkaitamme seuraamme palveluihimme liittyviä brändättyjä hashtageja sosiaalisen median työkalulla.
Sosiaalisen median säännöt
Mielipiteiden ilmaisemisen ja palautteen antamisen on aina oltava toisia kunnioittavaa ja huomioivaa kanavissamme. Pidätämme oikeuden poistaa kommentit, jotka eivät noudata sääntöjämme. Käyttäjä, joka rikkoo sääntöjä, voidaan estää.
Seuraavanlaiset kommentit eivät ole sallittuja:
- Loukkaavat, häiritsevät, vainoavat, uhkaavat, kunniaa loukkaavat, hyökkäävät, säädyttömät, mauttomat tai väkivaltaiset kommentit.
- Vihapuhe etnistä alkuperää, uskontoa, sukupuolta, kansallisuutta tai poliittista vakaumusta kohtaan.
- Harhaanjohtavat tai laittomat kommentit.
- Toistuvat kommentit, joita käyttäjä julkaisee samanlaisina useita kertoja ja/tai useisiin julkaisuihin, katsotaan spämmiksi ja poistetaan. Tämä koskee myös tahallista kommenttien häirintää.
- Kaupalliset kommentit, kuten esimerkiksi yritysten, organisaatioiden tai yhdistysten mainokset, joiden tarkoitus on saada liikennettä omalle sivulle tai vastaava toiminta.
Henkilötiedot
Keräämme henkilötietoja sosiaalisessa mediassa niin omien Instagram- ja Facebook-tiliemme kautta kuin sellaisten julkaisujen kautta, joissa on käytetty NLTG-konserniin ja sen palveluihin liittyviä tägäyksiä ja hashtageja. Kerätyt tiedot voivat sisältää nimen, sosiaalisen median tunnisteen, julkaisun sisältöön liittyviä tietoja. Keräämisen oikeusperusta on oikeutettu etumme markkinoida liiketoimintaamme ja tarjouksiamme. Sinulla on aina oikeus vastustaa markkinointiamme. Voit tehdä sen suoraan mainoksen esittävän mainoskumppanin palvelussa esimerkiksi muuttamalla asetuksia palvelun tai julkaisun asetuksista.
Henkilötietoja kerätään evästeiden kautta ja edellytyksenä on, että olet hyväksynyt tilasto- ja markkinointievästeet. Voit myös estää evästeiden tallentamisen laitteellesi, ja voit milloin tahansa muuttaa asetuksia selaimessasi. Voit halutessasi kieltää joko kaikki tai tietyt evästeet. Voit myös muuttaa suostumuksesi evästeiden käytön suhteen täällä.
Teemme tietojen keräämisessä yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa. Nämä toimijat voivat olla henkilötietojen käsittelijöitä ja käsittelevät siinä tapauksessa tietoja meidän puolestamme ja ohjeidemme mukaan. Muussa tapauksessa toimijat voivat olla itsenäisesti vastuussa henkilötiedoista ja vastaavat siten myös henkilötietojen keräämisestä ja käsittelystä, esimerkiksi sosiaalisen median alustoilla ja kumppanuusmarkkinoinnissa. Näissä tapauksissa olet saanut tiedon kyseiseltä mainoskumppanilta.
Oy Tjäreborg Ab (Tjäreborg) on rekisterinpitäjä ja vastaa henkilötietojen käsittelystä tällä ja muilla ylläpitämillään verkkosivuilla sekä Tjäreborgin sovelluksessa. Tjäreborg on osa Nordic Leisure Travel Group -konsernia (NLTG).
Sinulla on oikeus saada tietää, mitä tietoja olemme sinusta tallentaneet ja hallita niitä. Jos haluat tutustua tietoihin, ota yhteyttä tällä lomakkeella. Voit olla yhteydessä Tjäreborgin tietosuojavastaavaan sähköpostilla tietosuojavastaava@tjareborg.fi tai lähettämällä kirjeen osoitteeseen:
Tjäreborg / Tietosuojavastaava
PL 185
00101 Helsinki