Logo kohteelle Tjareborg

Olitko tyytymätön lomaasi?

Oletko jo palannut lomaltasi ja kokenut, että loma ei vastannut odotuksiasi? Täytä palautelomake.

Jotta voimme vastata palautteeseesi, olethan meihin yhteydessä neljän viikon sisällä matkaltapaluusi jälkeen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä reklamaatioosi liittyen tavoitat meidät puhelimitse numerosta 09 1237688 arkisin klo 10-13.

Vahingoittuneet/myöhästyneet matkatavarat, sairastuminen matkalla tai autonvuokrausasiat?

Vahingoittuneet/myöhästyneet matkatavarat

Jos palautteesi koskee lennolla vahingoittuneita tai kadonneita matkatavaroita, ota yhteyttä lentoyhtiöön.

Sairaus, vamma tai varkaus matkalla

Jos palautteesi koskee matkalla sairastumista, vammaa tai varkautta ota yhteyttä vakuutusyhtiöösi. Mikäli olet ostanut matkavakuutuksen meiltä, täytä vahinkoilmoitus ja toimita se Goudalle.

Autonvuokraus

Palautteesi koskiessa AVIS-vuokra-autoa, esim. ylimääräistä veloitusta matkalta paluusi jälkeen, voit tarkistaa veloituksen kuitista, jonka saat AVIS -sivuilta. Muissa asioissa lähetä palautteesi suoraan AVIS-vuokraamolle.
Muiden meiltä varattujen vuokra-autojen palauteasioissa, ole hyvä ja täytä palautelomake niin otamme sinuun yhteyttä.

Löytötavarat

Oletko kadottanut tai unohtanut jotakin lomamatkallasi? Tee löytötavaratiedustelu

Oletko edelleen matkakohteessa?

Ratkaisemme mielellämme mahdolliset ongelmat heti matkakohteessa, jotta lomasi olisi onnistunut. Jos olet vielä matkakohteessa ota yhteyttä henkilökuntaamme, jotta mahdolliset ongelmat saadaan selvitettyä heti.